Les àrees corporatives que poden beneficiar-se dels continguts i les activitats del Mobility Institute són:

ALTA DIRECCIÓ

Per ajudar a la presa de decisions a partir d’una visió experta de les tendències en mobilitat i el seu impacte en la societat.

DIRECCIÓ ESTRATÈGICA

Per aportar informació rigorosa que permeti reforçar la definició de línies estratègiques de les diferents companyies.

DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI

Per obtenir de manera àgil i sostinguda un coneixement més profund en l’àmbit de la mobilitat, així com dades que permetin quantificar les noves oportunitats que es presenten al mercat.

MÀRQUETING

Per dur a terme recerques de mercat quantitatives o qualitatives i preparar els respectius plans de màrqueting, gràcies a la informació dels consumidors en el context de la mobilitat.

OPERACIONS

Per contribuir a l’optimització de les activitats d’operacions, reduint costos, avaluant econòmicament la introducció de noves tecnologies, etc., gràcies a l’expertesa del RACC i de Deloitte al Mobility Institute.