La revolución de los datos en la Movilidad

Monografía

Categoría: Monografías

Publicado: 15/06/2020

Páginas: 44

Formato: PDF

És coneguda la cita de Tom Goodwin en TechCrunch el 2015: “Uber, la companyia de taxis més gran de món, no posseeix vehicles. Facebook, el propietari de mitjans més popular del món, no crea contingut. Alibaba, el minorista més valuós, no té inventari. I Airbnb, el proveïdor d’allotjaments més gran de món, no posseeix béns immobles. Quelcom interessant està passant “.

Els milions de dades que posseeixen i gestionen aquestes empreses són el seu principal valor. No obstant, una empresa no necessita ser 100% tecnològica per poder capitalitzar les dades. La democratització de tecnologies com big data analytics o machine learning permeten a empreses de qualsevol mida i sector gestionar la implementació i gestió de sistemes complexos relacionats amb les dades.

En l’ecosistema de la mobilitat, les pròpies infraestructures, vehicles, dispositius mòbils i wearables són capaços de captar i compartir grans volums de dades. En aquest sentit, aspectes com entendre quin és el millor moment per impactar als seus clients o com captar la dada clau en el moment precís i adequat al llarg del customer journey del client són essencials per desenvolupar una estratègia efectiva de capitalització d’aquestes dades.

Aquest nou estudi de Mobility Insights, “La revolución de los datos” aborda els avantatges i algunes bones pràctiques d’una bona gestió de les dades. Addicionalment, s’analitzen exemples de diferents iniciatives o casos d’ús que poden ser oportunitats de negoci en l’àmbir de la mobilitat.

Precio asociados: Gratuito

Precio no asociados: 1.350€